torsdag 21 januari 2021

Vissa dagar....

 
..är sämre än andra....å det som förbryllar mig mest är tröttheten...det, att jag behöver gå å lägga mig både en och två gånger under dagen....det är så nytt för mig...å ja...det skrämmer mig faktiskt....nu har jag varit sjukskriven i snart 2 veckor. och på fredag ska jag till läkaren. vilket är skönt...då jag vill ha nån form av svar på vad det är som händer med min kropp?


alla symptom tyder på en sak, men man vill ju ändå ha svar du vet...så är det ju...något som jag nu har börjat å göra är att göra listor på dom dagarna som jag har något utöver det vanliga att göra. det gör mig lite mindre stressad. men aa..det krävs inte mycket till att jag blir stressad just nu...

jag känner mig osäker på vad det är som sker med min kropp, samtidigt som det är glasklart vad som sker..

..jag kände att jag behövde skriva av mig lite bara...ska gå å lägga mig nu, efter att jag gjort ängelas dagsschema inför imorgon och förberett det jag kan inför hennes morgondag💚

hon är min guldklimp som alltid lyser upp💖🙏 hur jag än mår..så får hon mig alltid att bli så varm av kärleken till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar