söndag 18 april 2021

Dessa två alltså...

...när dom sätter igång med sin kelcermoni😄💚
 

tottis å tiger, ett riktigt radarpar😄💙

å dessa två är inte värre dom,😄💚💜 ängela har nyligen träffat en ny vän som hon oxå klickar väldigt bra med💚 en tjej som är lika gammal som ängela. en tjej som bor hos en fosterfamilj i en mindre tätort häromkring. hon och hennes bror och 3 barn till bor hos denna fosterfamiljen. jag har pratat mycket med hon som är fostermamman. och när jag har hämtat ängela hos kompisen så har jag fått rundtur i deras stooora hus😮å fått träffa de barnen som var hemma vid tillfället. å vid ett tillfälle där så började tårarna komma hos mig...jag blev så rörd av allt detta som hon gör för barnen🙏 barn som kommer från trasiga familjer med både olika missbruk och psykisk å fysisk misshandel😢😠  men hos henne får dom äntligen känna sig trygga och älskade. nä...sånt här rör mig raaakt in i hjärtat alltså... det är så många barn som har föräldrar som inte finns där för dom vare sig känslomässigt eller fysiskt. och det är så jävla hjärtskärande för mig alltså. för mig så går barnen före allt alltså!! å när trasiga föräldrar skaffar barn...så är det grymt elakt mot barnet! för det skapar i de flesta fall även trasiga barn, som mår mycket dåligt! så snälla...tänk på detta!!! om barnet inte blir sett på riktigt....så kan det sätta djupa sår...snälla du...tänk på det. man skaffar inte barn bara för att t.ex ha någon som tar hand om dig när du är gammal, eller bara för att man "ska" ha barn, husbil, hund å volvo. det är ett liv det handlar om, en liten människa med hjärta och själ. å INTE en "pjäs" i något som ska se bra ut utåt!!! skärpning!!

ja är ju sån att jag skulle kunna gå över lik för barnen alltså, så jag har total nolltolerans mot de dumheter som vissa håller på med, å jag har svårt att numera hålla mun, å säger vad jag tycker å tänker om respektive fall! FRAMFÖRALLT när det är barn inblandat!!

från att vara alldeles för godtrogen tidigare i mitt liv, så har jag fått riktigt tjock"hud". å räds iiinte för att säga vad jag tycker å tänker.
ännu en nivå av frihet🙏👊

avslutar med några söta bilder på vår lilla underbara hundflicka💗💗💗 hon avskyr ju att ha jacka på sig😄😉 men är ju så vidunderligt söööt när hon har dom på sig🙉💚
                      
våran lilla hundflicka...å dina små egenheter💚😊
                                       
å sen vi klippte dig å får vi nu se dina fina ögon igen, å ditt söta lilla ansikte, även fast d söta lilla ansiktet är lite oproportioneligt till din lite större kropp. men ååå va SÖÖT du är sessipessi💖💚💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar