söndag 25 april 2021

Våran plats...

 

...ja...denna plats har för oss blivit lite...våran plats💚🙏 å med oss, menas jag å mikaela😊

tur att det finns filter när livet har satt sina spår oxå på utsidan..
många ser mig som en "bohem" å "trädkramare"💚😉 men häär☝ har vi en till som verkar vara det😉💚
jag är så jääääkla TACKSAM för mina nära vänner🙏 å mikaela är en utav mina närmsta vänner. ni...står mig ALLRA närmast..🙏💚
LAV`U☝💜
munkängarnas naturreservat...å vi😍

så fort du ser en liggande trädstam..det spelar ingen roll om den ligger över vatten eller som här, på marken...du tar dig alltid upp på den för att antingen gå balansgång, eller sätta dig eller som du ofta gör...lägger dig.. på stocken över ån vid silverfallen så somnade du tillåmed😊

TACK munkängarna för denna gång...vi ses snart igen🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar