torsdag 10 juni 2021

Jag har aldrig...

 

...varit någon inbiten raggare...har bara hängt med nån gång då å då under livets gång hittills😊med det sagt så är inte jag i något speciellt "fack". men att höra motorn från en harley` eller ljudet från motorn i en jänkare...d ä nåt jag verkligen gillar SKARPT alltså😍😎 å nu råkar d vara så att min vän å granne äger just en jänkare...så ja...nu blir d några turer😎😍
😍

här ä den shcnygga "damen" vi åker i😍 nylackad å 👌👌👌!

å nuuu hörrni...så har vi alla tre tagit första doppet för i år😍😃
äääntligen så är d tre "badstollarna" igång igen😄😍
ni vet...man måste ta hand om sin chaufför när han ä snäll å kör runt på två kacklande "hönor"😂som dessutom kacklar lite mer när dom har tagit några glas😉 vi såg till att han hade proviant på turen, å så blev han bjuden på mandy`s😍 d ä iiinte alla som tar han om sina chaufförer kan ja säga...ingen nämnd...men jag märker att så är iinte alltid fallet😠

😉😎varför inte ta buicken när vi åker å handlar...jovars..why not😜
HON👉..är det finaste jag har🙏💖💖💖 kärleken till dig....ENORM!!!!!
varför bara gå förbi som alla andra, när dom sjöng å spelade med en sån härlig energi där utanför affären😍 varför är vi svenskar så....tråkiga...leeev lite hörrni!! dom fick iallafall en liten publik i ängela å mig å applåder😍 seeen kunde vi gå in å handla som vi kom dit för!
ni vet...d ääää inte så farligt att bara...stanna upp lite..å njuta....kom igeeen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar