måndag 7 juni 2021

Varje år...

 

...nästan varje vår så vet ni ju vart jag styr kosan😍🙏
....ja det är ju knappt jag behöver skriva det längre, eller hur😉 ÖSTERLEN SÅKLART😍💚🙏
påväg till rörum där lina bor, så stannade jag till vid stugan för å kolla till den å njuta av omgivningen där💚🙏








denna dag var tydligen kustbevakningen på plats, rätt så rejäl båt

här satt vi å mumsa frukost på lördagmårron😍
lina...vi är varandras "batteriladdare" OCH stugan å österlen är oooxå min batteriladdare...kaan dä bli bättre🙏💚det är baaara positiv energi, å jag mår inget annat än bra när jag är därnere. å är påfylld av ny energi när jag åker därifrån🙏 
💚💚💚


..ni förstår inte hur vackert lina spelar piano....händerna vandrade riktigt över tangenterna å d va så jäkla vackert, fur`elise, amelie å erik satie.....alltså....när hon spelade så kände jag klumpen växa i halsen...å hon blundade stundtals när hon spelade....alltså...aaa....det var så vackert... sök gärna upp dessa tre å lyssna, så vet ni vad jag fick höra...💚🙏
💖🙏
synen från albins rum😍



härinne sov jag🙏å guuudars va gott ja sov!!🙏
"mitt" hav🙏💚


...väldigt snart igen så får mina fötter trampa fram i sanden här...TACKSAM🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar