tisdag 29 juni 2021

Midsommarfirandet....

 
...firades i år på lite delade håll i vår familj, ängela firade hos x å hennes familj å jag å jimmy firade borta hos grannarna😍

hon hade ett riktigt skoj dygn hos bästisen💕mä både poolbad, go mat, cykelturer å såklart midsommarkrans-min finafina tjej💖-älskar dig
å vi vuxna på vårat håll-borta hos grannarna, vi hade skoj vi mä😃 riiiiktit smarrig mat å efterrätt å en å annan schnapps😉
först träffades vi när vi gick i högstadiet, å sen sisådär 20år senare så sågs vi igen, då vi har barn som går i samma klass och har neuropsykiatriska diagnoser-fann varandra igen kan man säga😍💛


d va inget som va planerat denna gång, men det slutade mä att vi tog oss en tur mä deras jänkare ut i sommarnatten (mä david som chaufför)😍 å d är iiiinte ofta man ser jimmy "go i gasen" alltså😉 då det är mycket sällan jag har sett honom full, vilket är nytt för mig i en relation hittills. tidigare i mitt liv så har alkohol visat sig på ett negativt sätt både i min barndom och i relationer... så detta är första gången skulle jag nog vilja säga...där just alkohol inte är något problem🙏 det är såklart ovant för mig, mot vad jag är van vid, men va extra go å gla`han blir, han är ju väldigt kramig och pussig i vanliga fall mot mig, å när han ä "go i gasen" så får jag d dubbelt upp😉💓min snygging allt!!😍😘








vi tackar för en riktigt härlig kväll å ser redan fram mot nästa gång😍😎😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar