söndag 15 augusti 2021

Nämen va fasiken...

 

...jag fortsätter la`då😄 jag letade precis bilder på mina usb inför ett kommande inlägg, å hittade mååånga bilder från tidigare år😍 riktigt kul å gå igenom ibland😃



här va mina dreads riktigt fina😍 kag kommer alltid att ha kvar mina "kårvar" , men alla är inte lika fina längre som här när dom är nygjorda. jag minns hur rätt det kändes att mitt yttre äntligen speglade mitt inre, om jag kan uttrycka mig så. och känner samma känsla fortfarande. dom kommer sitta där dom sitter..mina "kårvar"😄😍
minns detta....uuuunderbar dag vid munkängarna med mikaela🙏💚

det är så svårt att förstå....hur mycket du faktiskt har växt..min älskade dotter💖🙏 å hur länge nu jimmy har funnits i ditt liv💚
ni minns kanske...att den här kuinnan va en jävel på att slå in barncykel när ängela fyllde 7😍 tyckte att jag fick godkänt på den😉😄
familjen flipp va dä ja😄
men alltså....jimmy,,,,,frisyren😂😂

älskar hur sessan lägger huvudet på sne här när jimmy pratar med henne💚
jag, ängela å fåren som då betade i grevbäck💚

denna bilden älskar jag fortfarande lika mycket💖🙏💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar