lördag 14 augusti 2021

Ni vet...

 

...det kommer ju ofta minnen både här å var i mobilen😍 såå japp...här får ni lite "tbt" inlägg igen😃
ängela å albin leker tillsammans för några år sen💗
såå GOA💖💖

forest star 2017😍
d va såhär jag såg ut innan jag blev sjuk ja..innan vänster ansiktshalva "lämnade in skylten"😉

riktigt härlig kväll under  bar stjärnhimmel mitt ute i skogen💚
💚forest star festival-2017💚
jag å lina 2015- tiden då den senaste stora förändringen skedde i mitt liv, den här kvällen slutade mä att vi åkte jänkare vill jag minnas allt😄
å här har vi en bild tagen senast imorse då...d är såhär jag ser ut nu om nätterna, sen förlamningen slog till. jag måste täcka över ögat varje natt då jag inte kan blinka med det ögat👀

-för övrigt så kör jag nya tag igen med att börja jobba igen efter sjukskrivningen pga utbrändheten..jag jobbar 50% nu fyra veckor från å mä måndag å sen tänker jag försöka fullt igen. nånting säger mig att det kan gå lättare nu av en viss anledning🙏💪

så...nu har jag kommit tillbaka till labtopen igen...jag å tiger satt å hade en mysig stund under stjärnhimlen som är över oss här nu💚🙏 han satt (med sin rosa sjal som han har om huvu`t så han inte ska klia upp såret hela tiden som han har uppvid på örat) lutad mot mig på trappan medans jag höll om honom å kände hans goa värme🙏 vi pratade om ditt å datt å så såg vi ett stjärnfall tillsammans. det var en sån där mysig stund som jag lägger till i underbara minnen med tiger🙏💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar