lördag 2 mars 2024

PROST!!!...

 


..haha😄😉 ja....alltsĂ„...SKÅLđŸ»
ifall ni inte visste det redan, sĂ„ betyder "bröst"(det Ă€r precis deet man hör nĂ€r dom sĂ€ger prost) Ă„ fika nĂ„got helt annat pĂ„ tyska😄😜
sĂ„..hehe😉tĂ€nk pĂ„ det om du pratar med nĂ„gon som Ă€r tysk....att du kanske inte ska frĂ„ga om hen vill ta en fika😂😉


vi trĂ€ffar ju vĂ„ra grannar Ă„ vĂ€nner mĂ€ jĂ€mna mellanrum😍 Ă„ nu va d dax igen😃


Ă„ inte bara dom, Ă€ven lilla "herbie" visade sin stooora glĂ€dje mest hela kvĂ€llen😄💙 lilla lilla "korven"!


vi fick en vacker fullmĂ„ne kvĂ€llen till Ă€ra🙏


ser jĂ€ttemycket fram mot vĂ„ren Ă„ sommaren Ă„ vĂ„ra hĂ€rliga kvĂ€llar som vi ska ha😍😃


den hĂ€r dagen sĂ„ tog jag Ă„ tiger termosen med varm choklad och nĂ„gra ostmackor mĂ€ oss ner till stranden för Ă„ avnjuta detta mĂ€ fin vy över borghamn😇


detta Ă€r ju som sagt min Ă„ tigers absoluta favoritplats pĂ„ jorden🙏 sĂ„ vi njuter fullt varje gĂ„ng vi Ă€r dĂ€rnere, sĂ„ jag satt dĂ€r pĂ„ stolen Ă„ drack min varma choklad Ă„ Ă„t mina mackor medans tiger i vanlig ordning plockar stenar Ă„ pinnar Ă„ trivs som fisken i vattnet😄


Ă„ detta...att fĂ„ se mĂ„nen komma fram Ă„ spegla sig i vattnet...det gjorde bara upplevelsen total🙏




livet alltsĂ„.....🙏













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar