söndag 28 juli 2024

Potatispåse......

 


...ja..jo..det var just det....en påse potatis...när jimmy berättar på telefon att han får med sig detta hem från svärfar, så hör jag mig själv ännu en gång "ropa ut" min tacksamhet🙉 å blir alltså nästintill tårögd...det låter säkert jättelarvigt...men tyvärr sant... hehe😉 såå glad kan man bli av en påse potatis tydligen ja... den som säger att man inte är tacksam för det lilla...vet inte vad riktig tacksamhet är!


vi är nu mitt i sommaren och man börjar så sakteliga förbereda sig för höstens nya tillvaro..med  både nyfikenhet, förväntan och nervositet, men det kommer att gå bra, jag VILL ju bli frisk och komma tillbaka igen, det här kommer att gå bra...använd din styrka anna, och fortsätt att vara dig själv, och framförallt lyssna till dig själv, endast då kan det bli rätt🙏


Grattis ludde på födelsedagen💙







när jag å min kamera går ut en sväng på egen hand😍













å ängela å hennes kompis har haft långt översovningsmarathon😃 dä ä bara å passa på nu under sommarlovet, njut av det nu godingar😍💚 


å något som jag ÄLSKAR! är att se att dom fortfarande kan LEKA😍💚🙏 dom är ju nu i övergången från barn till vuxen...dom är nu mitt i sin tonårstid då myyycket händer både med kroppen och mentalt.. å jag minns själv när jag var runt ängelas ålder, då jag å kompisen gömde våra käpphästar innanför jackan när vi skulle gå över vägen så ingen såg att vi fortfarande lekte med käpphästar🙊😄


men ja..det jag vill komma till är att.....SLUTA ALDRIG ATT LEKA.....! även fast du är i vilken ålder du nu är i, kom igeen.....släng dig i höstlövhögen om du får den feelingen, ge dig in i ett snöbollskrig om du får feeling, lägg dig på den snötäckta marken och gör massor av snöänglar😍 LEEEV, LEEK å BUSA ÄÄÄVEN fast du är i folkmun vuxen-GLÖM ALDRIG ATT HA KVAR BARNET I DIG!!...jag har sagt det sååå många gånger innan, å kommer att påminna er många gånger till😊


det är ENDAST DUUU som sätter dina egna begränsningar...endast DU!! 


men säg mig, med handen på hjärtat....om ditt liv är fullt med begränsningar, och duu är full av begränsningar... LEEEVER DU VERKLIGEN UT DÅ??!
fundera lite på den....☝


här hade dom skoj mä vatten å diskmedel på studsmattan😄💚


jag avslutar detta inlägg med den mest bedårande bilden på min älskade lilla knorpa när hon var liten tjejja💖💖💖💖💖alltså...jag är så innerligt STOLT över dig, du är den du är, och har det godaste hjärtat💖 för dig känner jag inget annat än REN KÄRLEK💖 för dig gör jag ALLT💖









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you