fredag 1 juli 2011

"flickdagen" på skullen:-)


 "lilla damen" tyckte att far hennes klippte gräset lite dåligt igår;-) så hon tog några tag med sin egna lilla gräsklippare som farmor kom och gav till mig idag "sej"<3 mycket omtyckt är den:-)
 vackra...<3
 hittade denna lilla krabat på husväggen, tog kanske sin eftermiddagsvila<3
se...vad jag hittade på ett av våra träd i våran stooora trädgård (för detta har jag allt missat,o har ändå bott här några år) det är ju ett hjärta<3 vad fint...<3 se vad man kan hitta i naturen...
 "rask" promenad med mor sin;-)
dessa små mmmmumsiga smultronen hittade vi vid vägkanten här..och när jag kollar här så ser jag ju faktiskt att det varit en sötsugen liten "norpare" i farten;-) undra vem denna kan vara;)

-ikväll är karln min på konsert i göteborg,på iron maiden..å för dom som inte vet vilka det är så kan jag säga att det INTE;-) är klassisk musik! så jag och ängela har haft en heldag tillsammans<3 men nu så ligger hon o sover sen några timmar tebax..och jag sitter här vid burken;) just nu...men serrni på tvn här så ser jag på dirty dancing:-) en film som jag kan kolla på och HAR kollat på hur många gånger som helst! det är en sån film helt enkelt..riktigt bra film tycker jag:-)

hej då...igen;-).....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar