fredag 22 juli 2011

tillbaka igen...lite smått iallafall..

 hej igen ni som kikar in hit<3   jag har inte varit så aktiv härinne den senaste veckan..har fått ett väldigt ovälkommet sjukdomstillstånd:-/ ...som jag senast "träffade" för 3år sen,men jag har återupptagit medicineringen och väntar nu med mitt hemskt dåliga tålamod:-/ på att jag ska bli mig själv igen och må bra..! ja...det här med våra kroppar ni vet...det är ju ett "maskineri" som kan behöva repareras ibland!

nog om det jobbiga!!!  nu ska jag bjuda på lite bilder här från dom senaste dagarna:) här ovan..den tog jag häromkvällen när älvorna dansade på våra gärden härute<3 den här bocken stod i lugnan ro och åt sin kvällsmat;) <3
 en liten skogsmulle <3
 min far och hanses dam brukar sitte om mornarna och bjuda på brödbitar på sin bakgård<3 här är en av matgästerna...gråsparv+brödbit<3

 det är så otroligt vackert...när man omges av detta<3....
 ser ni???.....ögonen(i den stora droppen)..... vilket häftigt foto det blev pågrund av det:)
 filosoferande fluga:)
 både mor och dotter gillar friheten att få plaska lite;-) <3

<3



hej då fina ni<3 och tack för era kommentarer<3

hej då sålänge.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar