tisdag 12 juli 2011

for till tåtorp en sväng..

 gjorde familjen jonsson igår:-)  dock har jag ådragit mig ena jähärdranssss förkylning o antagligen feber:-( nedrans rakkabajs i råckedåckebo!!!!ja,jag vill inte svär här så jag får hitte på nåtannat;-b det va så längesen jag var förkyld så dä va dax nu tydligen:-(  vi får hoppas att lillan slipper,mattis har känningar i halsen,men vi hoppas dä stannar där!!  jaja...nog med klagan;-) vi tog oss iallafall till tåtorp och kikade lite...och jag knäppte några bilder där jag:-)  här ovan en riktig liten snygging!
 stormöte hölls på vattenytan;-) där denna dag många skräddare deltog;)

 ser ni fågelungen lite längre bort? <3
 här är "jag" sej<3 fick ju allt hoppa ner i vattnet när ni män i skor;) kom för nära;)
 dyka i här:-) ? ja gärna<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar