tisdag 5 juli 2011

naturen ger mig ny kraft......

 jag älskar att bara vara i skogen<3 att sitta och meditera där....samla ny kraft och känna lugnet och friden som totalt fyller min själ......<3
 och jag var inte ensam kan jag lova..................<3 det är bara att dom inte syns på bilden..<3 
 han satte sig och bredde ut sina vingar..så..fota mig nu;).... ser ni honom här?...
 ..om inte? här har ni lite mer närbild på honom<3 det var nästan som att han satte sig och poserade framför kameran riktigt:-)
 här får ni även se lite "senaste nytt från thord" ;-)
 han håller sig kvar här<3 men tar oxå lite längre promenader utanför altanen;) här är dagens kvällsmat;) torrmat blött med vatten!
 och den lilla nosen börjar genast sniffa,hihi:)
 ja...å även fast jag sitter här precis vid matskålen..så kommer han fram lilla thord;) jag vet att dom har dimmig syn..men han borde väl ändå märka att jag är där?! eller så har vi gått å blivit bästisar,hehe;)
 upptäcker efter en pratstund med thord;)...att lassemaja håller sig till bakom mig<3 kanske lite hungrig på kvällsmat hon med;)
 som ni ser...vi är väldigt nära varandra<3
...en fin upplevelse jag hade förut när jag var ute å cykla var när en älgko gick över vägen framför mig och strax därefter den lilla kalven<3 det var en fin upplevelse<3  ...vi delar alla.....på denna planet...vi människor är inte förmer nånstans!!!.....

hej då<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar