torsdag 15 september 2011

att bara slänga sig... :-)

 ja...jag är ju en sådan där busig människa;) å kommer med all säkerhet vara det tills jag är helt färdig i detta liv.. jag älskar att känna friheten...friheten att bara få slänga sig i en stor lövhög eller snöhög tex  ;-) att bada naken och bara springa ut och slänga mig i vattnet,osv...<3 att inte alls bry sig om vad andra tycker och tänker om mig,utan bara lever som precis den jag är,och känner mig fri.....fri i mig själv...fri att faktiskt få göra det jag känner i mitt hjärta att jag vill göra,inte göra något för att man måste eller borde för att det ska se bra ut osv..tyvärr tror jag att många lever så idag:-/ men vem lever man för då...??? är man verkligen helt sig själv då?...! våga visa barnet i dig...även fast du är 99år ;-) det är endast DU som bestämmer hur du vill leva ditt liv....!!!  <3
 så vackra färger börjar nu framträda<3 alla våra årstider bjuder på sin skönhet.....och nu börjar hösten visa sin... <3 jag älskar att beskåda allt som händer.....<3
 jag var inne i våran "by" här igårkväll och åt kvällsmat med en vän,och när vi sedan gick till bilen så såg jag detta..jag tyckte det var så vackert när dom sista strålarna visade sig genom träden här..<3

 så vackra färger<3

och när jag kom hem sen så stod jag ett slag och beundrade månen..som först såg ut att ligga på trädtopparna där borta..<3 mörkret lägger sig tidigare nu..det märks.

ta hand om er och....LEV...<3

varma kramar om er som har lust att komma hit och hälsa på:) tack...

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar