lördag 24 september 2011

guldhjärtat.....

 ..blev jag så glad,när jag hittade förut vid våran gungställning här i våran trädgård.. ett litet "guldhjärta" jag tyckte den var så fin<3
 jag hittar många hjärtan i naturen märker jag..vad kan det betyda tro:-)
 imorse när jag å ängela gick upp och vi precis kommit ner så såg jag från vårat köksfönster hur första strålarna trängde sig igenom träden<3 och bortom träden dansade älvorna...jag älskar morgonen....<3
 när jag stod där och beskådade..så ser jag något i ögonvrån:) å...mycket riktigt,där sitter "min" lilla lasse-maja och ser så fördunderligt söt ut och kollar bedjande på mig och undrar om jag har nån smaskig frukost "på lut" ;-)
mer och mer höstlöv täcker marken<3 här ängela under sin cykeltur förut;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar