söndag 4 september 2011

skymt av höstfägringen och förtitt på nästa lördags goda kvällsmacka:-)



 ja..jag får väl nämna att denna svampen INTE kommer ligga på kvällsmackan;-) tur det...den får allt stå kvar den den står där inne i skogen,men att fota dom,det går allt bra an` ;-)
 den hederliga?...flugsvampen...och alla dess "prickar"

mmmmums....men här hörrni:-D detta är fullt ätbart och nam-nam;-) våran vän göran blom kom (ännu en gång) förbi med en påse nyplockade kantareller till oss<3han är ju GUDAGO han:-) så jag satt ute i trädgården förut å rensade dom och sen in för förvällning och sen in i frysen! så får dom ligga där tills jag ska göra GOOODA  svampmackor till min lilla familj och mig på lördagkväll:-) YUMMY;-)

kramar om er fina som kommer hit å hälsar på<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar