tisdag 27 september 2011

en liten blandad kompott ;-)

 löven blir fler å fler på marken:-D  snart lilla tösen min så kan vi springa runt å sprätta och slänga oss i lövhavet:-) hihi ;)
 fotade denna blomma inatt..å ja..givetvis så fick jag med en liten vän ÄVEN DENNA GÅNG ;-)
 vilket snyggt konstverk må ja säga<3 å lille claes-göran;-b setter`däri  å mumsar:-)
 sätt dig inte på denna du;-)
 efter dagens morgonpromenad ser jag detta vackra<3..solen börjar gå upp..älvornas dans där borta på gärdena<3 dofterna jag känner...ja...underbart<3 ännu en härlig dag har startat!

 och när jag kollar upp mot våran "stuga" så ser jag lilla lasse-maja sitta där och filosofera,å verkade oxå vara sugen på en bit mat:) ni ser väl den lilla vita "pricken" där uppe;) <3
 liten tjej under stora eken och alla höstlöv<3
;-) och jag avlsutar detta inlägg  med ena`bild på bloggförfattarinnan själv å hennes gube`;-) här ä vi:-) jag gillar den där lilla bollen mattis har på sin mössa;-) för sött:-)

ta hand om er<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar