fredag 30 september 2011

nästa vecka...äntligen:-)

 ...så ska jag äntligen fara ner till skåneriket<3 jag ska åka ner och hälsa på lina nästa helg:-) åå som jag har längtat<3  så nästa fredag så åker jag ner till malmö och vandrar och handlar på second-hand (min favoritbutik som sagt:-)  och sen åker jag vidare ut till linas hem i raskarum på österlen<3  å det är ju så att en del av min själ (brukar jag säga) finns ju i skåne<3 vi var där ofta när jag var barn..barndomen betyder verkligen mycket för en...och det är så mycket minnen från skåne<3  så jag får verkligen allt "i ett paket" nästa helg:-) jag får umgås med min fina lina<3 OCH får vara i "mitt" skånerike<3 det känns djupt in i hjärtat kan jag lova<3
 vi tänkte att vi ska åka till stenshuvud<3 å det är så fantastiskt vackert där. både första och andra bilden i detta inlägg är från stenshuvud då jag och mannen min var där sommaren -09,och som ni ser så låg lilla ängela varmt å gott därinne i magen;) här står jag och beskådar allt det vackra<3
och jag kan ju lova att ni kommer att få se bilder från denna resa när jag kommit hem igen:-)
 igårnatt så kunde jag inte låta bli att fotografera denna gigantiska svamp. här ser ni hur stor den är när jag håller min hand (och gör gratisreklam för för maxiflexhandskarna,hehe) bredvid denna stora svamp -"pannkaka":) det är rätt fantastiskt egentligen.....
 underifrån..här kan många samlas å få skydd från regnet,hihi;)
 och här kommer en liten flicka som är mycket koncentrerad på det hon gör:)
 när man kollar sig omkring nu så börjar man se så många fina färger<3 speciellt när man ser skogen i sin helhet....så ser man alla färgskiftningar,å det är så vackert<3
liten tjej på höstpromenad<3  fast både i går och idag så har vi faktiskt nästan haft sommarvärme här...

ha en mysig kväll mina kära:)

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar