torsdag 19 januari 2012

di söta små vita "bollarna" har änlänt:-)

TITTUT ;-) här hörs fröken jonsson igen,va ett tag sen nu...

ja...som varje år hittils så fick vi besök av familjen/släkten;) stjärtmes igår och idag<3 jag har sett framemot deras årliga besök<3 och har varit rädd att jag har missat deras besök i år med tanke på att jag mera tar hand om våran lilla skrållan än att sitta och beundra mina små vänner från köksfönstret. så det finns inte lika mycket tid att sitta där där just nu... så därför var jag lite rädd att jag missat mina små vita kortnäbbade vänner;)  men så..igår så kände jag igen lätet från dom...och tittar upp i ena fågelmatningsträdet..å där satt dom<3 jag blev lika glad som varje gång jag får se dom:-) dom är ju så otroligt söta<3  

jag har letat och letat här i mina fotomappar...men inte hittat de fotona jag önskar:-( foton som jag tog på dem tidigare år..jag fick så härliga foton där hela släkten stjärtmes hängde på talgbollen och åt..det såg för härligt ut när talgbollen var helt fullproppad med stjärtmesar:-) det var ju lite...hur många kan "vi" få plats på denna talgboll;-)   så tyvärr så kan jag inte visa dom härliga bilderna här för jag fann ju dom inte:-(  ja,ja men om ni söker på stjärtmes här i min blogg..så kommer ni till förra årets inlägg om det årliga besöket:-) 

-för övrigt så har jag inte suttit vid datan de senaste dagarna..och har då heller inte varit inne på era bloggar,men det ska jag allt ta igen:-) ska bli spännande:) !!

hej då sålänge ni fina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar