måndag 23 januari 2012

Sparkåkning i solens sken

 nu när snön än en gång ligger på marken så åkte våran spark fram igen:-) å här har vi lilla sparktjejen<3 och som ni ser nedan så gick solen ner i denna stund..å man ser hur den lyser på "lilla sparkdamen" här...fint<3
snön gör sig som allra bäst när solen lyser på den tycker jag<3 och jag tog flera bilder idag som jag vill dela med mig av...men jag måste verkligen gå å lägga mig nu..så jag får allt "ta mig i skinnet" och lägga ut dom en annan dag:-) 

och innan jag glömmer..TACK PIA för tipset där,att man kan ha en lista med bloggens innehåll... jag har precis lagt till en sådan gadget,så får vi se om det funkar nu?! jag är ju ingen expert på datorer alls egentligen:-b så jag tackar och tar emot för tips jag får från er:-)

nä...nu ni...så MÅSTE fröken jonsson;-) gå å knyta sig i sin koja på övervåningen,för snart ska ho`ju upp å jobba;-) lusadräparna måste ju ut här i mariestad ju:-)

fast egentligen så vill jag sitta i lugn och ro och även kolla på era bloggar och "prata" lite med er<3 MEN ja..det får bli nästa gång:-)

ta väl hand om er ni fina<3

vi hörs snart igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar