tisdag 10 januari 2012

Våran mysiga lördag:-)

 liten tjej ute på egen spatsering;-) <3
 jag,våran lilla skrålla`och lina har picknick i skogen<3
 vad vore en picklnick utan kanelbulle å varm choklad:-)
 kraften skogen ger...<3


 dessa två bilder ovan är helt underbara tycker jag<3 och ängelas skratt..ja..underbart<3
 se vad vi hittade....ser ni hjärtat?...<3
 på kvällen när vi kommit in i värmen så dansade vi och lekte å busa för fullt:-) vilken dag ängela fick<3
 det är så härligt att se ängela och lina tillsammans<3 

 åå svischhh...in på ett bananskal här kom även gubben min å jag;-b
ängela och mattis har lagt sig..och kvar är jag och lina med vårat "godisbuffebord" :-)  där högg vi in och hade det riktigt mysigt..nam,nam;-)  en otroligt härlig dag hade vi :-) 

här får ni även se små höfter dansa,hihi<3 (märker dock att det är lite mörk video ja..men lite ser ni iallafall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar