lördag 28 januari 2012

Snölycka och hugolycka ;-)

 imorse när det hade ljusnat så pälsade jag och lillan på oss å gick ut och lekte massa:-)
 vi sprang runt bland träden på baksidan:-) stundtals så kändes det som att man var i en stor koja,hehe;-) ängela älskade det,det var såå kul att gömma sig och springa runt i "trädtunnlarna" :-D
 en liten isskulptur:-)  bland många i denna "träddjungel"
 *hihi*

 och vad vore utelek utan våran trogne följeslagare tiger;-)
 "får jag åka med på din spark?" ;-)
 och framåt eftermiddan så åkte vi till far min och astrid<3 och där var även hugo:-) till ängelas stora glädje  :-D
 dom hade riktigt skojjigt kan jag förtälja;-) dom verkar tycka om varandra<3 det är väldigt kul att se dom tillsammans:-) dom går väldigt bra ihop<3 de små kusinerna:-) 
 så ängela har haft en riktig heldag med massor av skratt och mys med sin favorithugo,hihi:-)
vi med våran UNDERBARA dotter<3 den mest snällaste och omtänksamma lilla människa<3 kärleken till henne går bara inte att beskriva....den är oändlig....<3


här får ni se en av filmerna jag filma på våra små gryn idag:-) hihi å jag kan inte låta bli å skratta när jag hör pappa vråla eller vad han nu gör där han busar med ängela:-) han låter lite festlig där ja;-b hehe


hej då sålänge ni fina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar