söndag 26 februari 2012

Annas dag:-)

 ..ja..det hade jag igår:-) då var jag bara anna och åkte iväg på min alldeles egna utflykt. färden gick till eahagen, ett naturreservat som jag och min familj besökte ofta när jag var liten<3 med mig hade jag såklart kameran (systemkameran) och jag tog måånga bilder som vanligt;-) så ALLA kan jag inte lägga ut på en gång;-) hele natten orker ni ju inte sitta;-b  men här får ni se 17 bilder i detta inlägget iallafall,och resterande får allt bli i senare inlägg:-)  så..håll till godo:-)

-här på bilden ovan så satt jag och åt min medhavda picknick med inte så tokig utsikt<3
 med fart över isen..
 en konståkerska...eller;-)
 och sen har jag ju varit så fascinerad av era foton där ni har fått till denna effekten (med enbart kameran..) man kan ju säkert använda något fotoprogram och få denna effekten, men di här tog jag enbart med kameran. och jag blev nöjd av resultatet, jag blir så imponerad av vilken effekt det blir när man gör bilderna så här!
 jag tog ju många testbilder bara för att testa om jag kunde..här tog jag på en sten t.ex


 kanelbulle och varm GOO`choklad, är INTE fy skam det kan jag säga:-)

 ..när jag var liten så gillade jag att gå ut på detta trädet<3
 sjön är fortfarande isbelagd...men det knakade bra kan jag säga
 nu närmar sig våren<3
 två små förälskade "bumlingar" ;-) som sitter och har en romantisk picknick, nää bara mina fötter ju;-)

 tog flera foton på denna,var dock svårt att få en bra bild. men här ser ni tydligt den röda fläcken på huvudet som belyses av solen...detta måste väl vara en gråsiska då kan jag tro?!..
 om man bara krafsade bort löven lite så såg man hur "små vänner" börjar att ta sig upp.....för nu börjar ju våren så smått ju<3
jag tog många bilder på denna lilla talgoxe...och jag smög sakta närmare honom och det kändes okey för honom<3 den här bilden blev jag mycket nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar