fredag 17 februari 2012

Hur ska jag klara mig utan dig;-)

okey RIKTIGT så illa är det väl inte..MEN när tiger fick återförenas med sin familj så ska jag ju som sagt inte sticka under stolen med att jag saknade honom en liten smula... så nu när han har kommit tillbaka igen så blir det ju mycket kel och samtal mellan oss;-)   men jag tror no`allt att vi får kontakta hans familj igen så dom får komma å hämta honom...igen. det är ju det rätta<3 för han är ju här varje dag som innan..igen!

 ..men tills dess:-) får vi kela så mycket vi kan:-)
här låg jag i snön förut och njöt av solen som höll på att gå ner och den glittrande snön<3
och sista bilden för denna dag är på lilla ängela och lilla leia<3 <3 dom var så söta där dom stod i sina röda overaller och kikade på när pappa och morfar mattis åkte fyrhjuling:-)

hoppas att även ni har en mysig fredagskväll.

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar