fredag 17 februari 2012

Djuren här på våran kulle:-)

 ja..hörreni:-) nu är det full rulle i djurlivet här på kullen<3 massor av fåglar både stora och små, och jag bjuder även till med buffe till rådjuren om det är lite besvärligt att nå maten...  denna vackra lilla man stod här och mumsade i godan ro igår<3
 jahopp.....här står lilla jag,tihi<3  (jag kunde inte låta bli och lägga ut den här bilden) :-)
 och trastar är det många av varje dag här nu<3 LOVA NU att ni sjunger eran vackra sång för oss till våren<3
 ..lade även märke till att det var en annan trast där och smaskade:-) och har kollat upp i min fågelbok...och det kan ju inte vara nån annan än en björktrast....men rätta mig om jag har fel mina fågelvänner:-)
 du ser nästan ut som en liten boll lille vän<3
 och här har vi min lille vän som var här igår när jag var hemma..  jag fotograferade från köksfönstret,och...ja...fönsterna är mycket skitiga,måste åtgärdas;-)
 öronen på spets:-) är det nån fara som lurar
 *fniss*
 hihi;-) här skulle jag egentligen ha lagt in en ljudeffekt;-) och ni förstår nog vilken ljudeffekt det skulle vara,hihi:-)
vackra varelse<3

..varje dag är alla djuren här..och jag bara ÄLSKAR det<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar