söndag 26 februari 2012

vart är ängela? ;-)

 ..hihi,jag vänder mig om...å då ser jag att hon har satt sig där inne i granen:-) lilla GODING<3

 I eftermiddags så gick jag och ängela ut i skogen med korgen med oss för att plocka lite av det som naturen ger...för jag tänkte göra ett arrangemang till våran altan för och piffa upp den lite:) och solen började ju så sakteliga gå ner och åter igen så tar jag bilder på hur vackert det är när trädtopparna belyses av solen<3
 å nog fick vi våran korg fylld allt:-) nu går vi hem till kullen och gör något fint av det här<3
 så vackert<3

 våran soltstråle<3
å här har vi resultatet efter att jag och ängela har fixat och donat med korgens innehåll. vi blev rätt nöjda faktiskt;-)

det har ju varit jättefint väder nu i helgen, vårkänslan börjar så smått krypa fram i mig nu<3

hoppas att även ni har haft en fin helg<3

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar