lördag 9 juni 2012

det mest bedårande...

 ...fick jag se igårmorse<3
 massooor av bedårande små ungar med sina föräldrar, som tog sig en morgonsimtur:-)
 de små följer troget sina föräldrar<3

 är ni mee allihopa därbak:-)

 här har vi en liten sötnos som vill testa sina små,små blivande vingar<3 jag skrev först grågås i etikettlistan här brevid, men det är ju fel såg jag...jag vet ju vad detta är för fågelart...jaja,det är ju absolut inte det viktigaste om jag vet arten...det är ju känslan bilderna ger på dessa underbara liv<3
 två familjer sluter samman... :-)


 å dom är såå söta de små ...jag blir så varm<3
 här till höger i bilden ser ni hur en tredje familj är på väg att slå följe med de andra två familjerna:-)
alla tre familjer samlade<3 :-)

ja...detta var ett underbart ögonblick...det är ju detta....som gör livet så gott att leva<3

å ni ska ju veta alltså:-) hur min kamera går vaaaarm...ojojoj
men åhh vad underbart det är<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar