lördag 2 juni 2012

varnhem...

.. for jag till idag för att ännu en gång få andlig healing<3  för dom som inte vet vad det är så innebär det att mina vägledare på andra sidan (kan kalla det mina skyddsänglar) ger mig healing genom en fysisk person. första gången jag gjorde detta, vilket var några månader sen, det var den mest starka upplevelse jag har varit med om...jag är fortfarande helt tagen....och tacksam<3 det är så tydligt att ingen av oss är ensam...<3 dom/den finns där med dig..alldeles bredvid dig<3 jag tycker det är så vackert<3
och jag har verkligen lärt mig genom alla mina healingar jag fått..både reikihealingen och andliga healingen att man alltid ska lita på sina känslor...det ÄR ingen inbillning....finns den ens....?... det är detta jag har förstått... och för allt jag får till mig och insikter som kommer till mig-är jag så tacksam<3 det hjälper mig att utvecklas..
det fanns en tid då jag tyckte sådant här var "hum-bug", men det vet jag idag att det inte är<3
-jag är inte kristen på något sätt, men jag har min tro om livet och livet efter detta...<3 och så mycket har kommit inifrån mig...går inte riktigt att förklara<3
men mycket TACKSAM är jag<3
 innan jag for till nina i varnhem för att få min healing så vart jag och lillan på morgonpromenad/cykeltur ute i det mysiga morgonvädret<3
 det är så vackert med all grönska och våran lilla dotter däri`  <3
 om någon som läser detta vet vem mediumet terry evans är?!..så är det ju så att han är ett väldigt känt medium (som jag älskar)  , och det är hans elever som ger mig/oss healingen gratis då nu när dom går utbildningen hos honom<3 här är silvia med varnhemskyrka i bakgrunden. 
efter vi fått varsin healing så åkte vi vidare till varnhems kloster och satte oss först och fikade på det mysiga fiket där bredvid, för att sen gå till kyrkan och vandra bland klosterruinerna...vilket är rätt fascinerande...man går där och fantiserar om hur det såg ut en gång i tiden, och människorna som då vandrade runt där i de dåtida kläderna osv...ja, det fascinerar mig...DET är historia......<3 
 och där vi satt och fikade så hade vi alldeles förträffliga små bevingade kompisar med oss;-) <3 de tyckte att de faktiskt oxå kunde få åtminstone en liten smula av den dära smaskiga morotskakan;-) och med tanke på att jag "smugglade" ner små kaksmulor till dom så blev ju den önskan uppfylld;-)
jag tycker dom ser så festliga ut kajjorna:-) nästan som små gubbar ;-)
 spatsering på hög nivå;-)
 klostrets örtagård<3
 visst är den stor och vacker varnhems kyrka
 jag gick och satte mig nedanför ett av de stora träden... och det var så vackert det jag såg...<3
silvia med kyrkan bakom sig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar