lördag 23 juni 2012

midsommarafton:-)

 midsommarafton firade vi genom att (i det härliga vädret vi hade)  cykla bort till grannbyn karleby där det varje år bjuds på midsommarfirande för allmänheten. där gick jag äntligen och kikade in i gårdsbutiken de har där på gården, och jag kommer nog ta mig bort dit igen och handla färska grönsaker osv..de hade det ena med det andra i ekologiska varor<3 dit återkommer jag!!
de hade även nyöppnat ett trädgårdscafe`, det är mysigt tycker jag<3 
 vid entren till cafet så satt denna lilla krabat och filosofera, jag tyckte han satt fint där vid öppningen<3...

 hihi;-)
  här dansas det för fullt runt midsommarstången:-)
 lilla ängel...  <3

-och igår morse när jag kom hem från jobbet...så blev jag än mer rörd.....jag fick det varmaste välkomnande som bara lilla du kan ge<3 och när vi kramades i tystnad så sa du ...jag älskar dig...när hon helt från ingenstans säger detta så är det nästan så att jag börjar gråta av glädje...<3 så mycket kärlek...
hmmm....vart är leia och ängela? hihi:-)

-efter midsommarfirandet i karleby så styrde vi våra järnhästar hemåt till våran by igen:-) och där fick vi besök av mattis största barn amanda (med dottern leia) och hampus<3 och vi grillade och åt riktigt god mat och så hade jag bakat min smaskiga äppelpaj;-) till efterrätt!
 en riktigt mysig midsommarafton hade vi här:-)

hoppas även ni njöt lika mycket av denna afton:-)

varma kramar om er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar