lördag 23 juni 2012

nya tillskottet i trädgården...

 ...är en riktig bamsing till studsmatta:-)
ängela ÄLSKAR att hoppa studsmatta ,så hon blev super-duper glad när hon har fått en alldeles egen:-)
 *studs,studs,studs,hopp-hopp,studs,studs ;-) *
 mest hela tiden,hihi<3 lilla goingen
 här är systerdotter leia med oxå och hoppar:-)
 din lilla busa:-)
 å  ängela ville göra likadant som leia och satte sig ner och posade lite för kameran:-)
 ängelas syster amanda och hennes dotter leia hoppar å skuttar för fullt:-)
 hihi:-) riktig ståfräs på leias hår därbakom
 efter allt hoppande så blir man trött ,tro mig,det är faktiskt riktigt utmattande;-)
 jag älskar det här kortet:-)  leia och ängela tycker det är superskåjjigt när dom sitter vid kanten och vi hoppar i mitten:-)  det är ju SÅ skojjigt när det skumpar å far,hihi
 synd att detta foto fick oskärpa
 amanda, hon kan det där med att hoppa högt hon:-)

 tjejerna skrattar så dom kiknar när nån utav oss stora hoppar i mitten:-)
 å även tokan jag for ju upp i luften e`klart ;-b
 å här kör jag hoj...eller;-b    (kolla lilla ängela i hörnan därnere:-)
 det här kortet är jag nog som mest stolt över,hehe ;-b
åhhh HEJ HOPP till er besökare:-) 
nu hoppar jag no`vidare till kojjan där uppe tror jag, då den lilla mänskliga väckarklockan vill ha upp mig tidigt i morrnbitti;-b

hej då..tills nästa gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar