torsdag 21 juni 2012

morgonpromenaden med "babbo" å mio å otto:-)

 varje morgon när ängela tidig morgon kommer till sin dagmamma, så går hon och barbro ut med otto på morgonpromenad<3 och idag var även lilla mio med:-)  och han får åka fin-åk han bredvid ängela i vagnen,hihi:-) det ser för härligt ut...å tänk att otto (den store) och lilla mio är de bästaste vänner<3 
det ser för härligt ut när dom pussas å har sig:-) <3
mio hoppar å hoppar för att nå upp till otto å ge honom pussar,hihi<3
ja, det är så härligt att även få träffa vovvarna när jag lämnar å hämtar lillan<3
ibland får man ett riktigt varmt välkomnande av den goa lilla "tasspatrullen" :-)

-ja, å hörreni mån tro..som jag skrivit tidigare så har jag ju många bilder som jag vill dela med mig av:-)
men det gör jag pö om pö när jag får tiden till..

hoppas ni får en riktigt fin midsommarafton imorgon nu, ni som kikar in<3

GLAD MIDSOMMAR FINA NI:-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar