fredag 31 augusti 2012

så sakteliga...

...visar hösten sina första spår i våran natur<3



 lilla ankan får simma i hinken:-)
 röda-vinbärs plockning..det är såå skoj att plocka bär tycker våran lilla tjej<3
 påväg att hjälpa mamma att plocka stenar till bersån:-)
"våran" lasse-maja ligger på sin altan och solar sig...lilla vännen<3
och det var så mysigt att lägga handen där du legat och känna värmen från dig<3

lasse-maja trivs ypperligt i sin nya koja som står så fint här på våran altan:-) ni ska såklart få bild på den snart

nu har jag suttit här och skrivit detta inlägg och samtidigt har mattis å jag skrattat gott åt den svenska film vi kollar på här nu...hihihi:-D 
ja , jag har nog allt en förkärlek till våra svenska filmer ja;-) kan ju tillägga att det är en komedi;-)

och så vill jag säga att ni är så GOA helt enkelt:-) ..att ni ens kikar in här hos mig, och era söta kommentarer...tack fina ni<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar