fredag 14 december 2012

det var så nära...

...att lilla Fiona åt från min hand imorses<3 det kommer nog inte dröja länge innan hon vågar...för det var verkligen på vippen att hon gjorde det förut:-)  

men jag blir ju så glad av att jag får vara henne såpass nära<3 avståndet mellan oss förut kunde vart 30cm bara uppskattade jag...aa det är helt otroligt<3 en gång innan i mitt liv har jag fått vara nära en koltrast, men inte såhäär nära<3 så jag är såå tacksam<3

jag vart ju så glad nu så jag var bara tvungen att berätta hur nära det var:-) <3

så ni fick en liten tjuvtitt;) på lilla damen här nu, ska bli så skojjigt att dela med mig till er av flera utav bilderna jag tog i morses:-)  och även bilder jag tagit i dagarna på mera utav djurlivet på våran gård<3

men jag var bara tvungen nu...jag blir ju så exalterad och så otroligt glad och tacksam av att få uppleva sådant här<3

-det kommer mera:-) så håll till godo;-)

kram sålänge<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar