tisdag 25 december 2012

Våran julaftonstid...

 jag älskar denna bilden på våran lilla ängel<3
 provar ellens nya gunghäst:-)

 sessan bara ee`lskar å bli kliad på magen se`j <3 ängela står till förfogande;-)
 far min och sessan har en fin stund ihop<3  *kärlek*...
 en uppskattad julklapp var vattenfärg:-) så många fina konstverk har målats idag av våran lilla tjej<3 :-)
 hihi.. ängela förklarar precis för morfar i detalj:)  hur man gör när man målar med vattenfärg och även vad det är hon målar:-) dä ä bra våran lilla gumma, hihi<3
ängela bygger klossar med stoor koncentration<3

våran jul har varit riktigt mysig<3  myycket god mat och att få vara med sina nära<3  Idag så åt vi för tredje dagen i rad julbord, så nu så håller jag mig ända till nästa jul vad gäller julmaten ;-)

i detta nu i skrivande stund så sitter jag å äter tomtegröt;-) hundans vad gott det är! jag äter nog bara baske mig risgrynsgröt en gång om året, å då blir det extra mumsigt :-)

-åhh ni ska veta alltså...dagen innan julafton så fick jag träffa linas och niklas lilla albin för första gången<3
när jag gick in i rummet där lina och niklas låg med sin lilla bebis emellan sig...så brast jag i gråt....gråt av glädje<3...dom betyder så mycket för mig så det går bara rakt in i hjärtat...så ren och skär glädje känner jag<3

dom kommer även hit ut till oss och hälsar på imorgon:-) jag längtar<3

jag hoppas att även ni har haft en mysig julaftonstid:-)

varma kramar från mej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar