söndag 2 december 2012

Energitjuvar...

...finns det många av i denna värld..tyvärr :-`( 

en energitjuv är en person som gör allt för att få en annan/andra att må dåligt...

och när denne lyckas med det så infinner sig en sorts tillfredställelse hos denne person..

när denne person har lyckats att göra den andre ledsen så har denne tagit energi från den andra och mår därav bättre...

men det inte energitjuven vet...är att den tillfredsställelsen är bara tillfällig...och som en bomerang..så kommer den alltid tillbaka och träffar den som sköt iväg den med syfte att skada någon annan...

universums lag kallas det...

är man ren och ärlig och sann i sig själv och mot andra<3 då klarar man av dessa energitjuvar mycket bättre!  

-man fortsätter att känna sin inre lycka och tacksmhet till livet<3 och går med sitt huvud högt..medans energitjuvarna försöker hugga en med sina svärd... när de märker att man inte ens berörs...så infinner sig en sådan frustration inom dom till slut...att dom MÅSTE se det verkliga problemet...som har med dom själva att göra... det är så det funkar...och det ger mig en trygghet då jag stöter på dessa `energidraman`.

dessa draman stöter vi på måånga gånger under vårat liv:-( MEN när man vet hur det funkar i universum....så blir man trygg..för då då sköter sig detta av sig självt...om man bara är sann och ärlig mot sig själv och andra<3

just nu så pågår flera sådanahär energidraman på en och samma gång runt om mig,med samma personer inblandade,och dom gör allt just nu för att såra..måtte dom snart få insikt i vad om egentligen gör nu, dom lever i sitt hat...tyvärr...usch det är hemskt:-( 

-och med tanke på min medvetenhet om detta...så tas ingen energi från mig<3
och att inte ängela drabbas på något sätt känns väldigt skönt..då dessa personer inte ens har haft intresse utav att vara en del av hennes eller vårat liv :-(

men det finns ett till barn vars förälder utför detta just nu....och det som gör mig såå sorgsen är att ofta så drabbas våra älskade barn av de "vuxnas" beteende... det är så orättvist:-( så för det känner jag sorg...

och jag vill att dessa personer ska förstå...NU... vad dem EGENTLIGEN håller på med.... men ingen vet hur lång eller kort tid det tar för "bomerangen" att träffa "kastaren" igen...det sköter universum<3

tills dess så får jag känna tryggheten att även dom en dag...kommer att bli medvetna.......

när  man har SYFTET att skada en annan människa, då slår det alltid tillbaka.... det finns ju ett ordspråk som lyder -what goes around..comes around-

KARMA........

var ALLTID den du är<3..det kvittar om hela världens befolkning skulle tycka illa om dig/vara emot dig...den som känner den sanna livsglädjen<3 är du...som är ren och sann....då kan INGA "pilar" tränga igenom din "hud".

TACK....för LIVET.....<3

kärleken övervinner....ALLT...<3

varma kramar om er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar