fredag 4 januari 2013

Att vara populär...

...bryr jag mig inte det minsta om!

Får jag bara vara den jag är så är jag nöjd<3 vad än folk skulle tycka och tänka om mig runtomkring..det bekommer mig inte längre... Bara jag får vara jag<3

...men att få vara populär i det här sällskapet...
 ...har jag ABSOLUT INTE någonting emot, hihi :-)
 *fniss*..fast egentligen så var det ju picknickkorgen jag hade med mig som drog till sig dessa godingar<3 men det var så mysigt iallafall<3
...tills picknickkorgen inte fick "massakeras" mer av de små liven;-) då vände vi rumpan till och gick våran kos, hihi:-)

dessa bilder är tagna förra våren i en fårhage inte långt från varnhem.. jag och min fina vän therese åkte på vårutflykt då vi besökte silverfallen, naturum hornborgasjön och varnhems kloster osv...underbar dag med fina upplevelser<3
therese vid silverfallen<3 vi gick runt där med våra systemkameror och fotograferade och njöt av den vackra omgivningen...ja...det är underbart<3
 denna ovanstående bild tog therese på mig i smyg....gumman min<3 din lurifis;)
 vårglada tranor som hoppar å skuttar av glädje:-)  <3  detta tog jag under trandansen vid hornborgasjön<3
 även här har therese varit fotografen...då jag gosar för fullt med denna oerhört gosiga dam<3 samma vårutflykt i fjol,  men detta är i fårhagen vid naturum hornborgasjön<3
 jag gillar denna bilden på den lilla sothönan som bildar detta fina mönstret efter sig i det stilla vattnet<3
 MERA gos! :-) <3

nåh ;-) hur va dä mä dän dära picknickkorgen nu da? ;-) *fniss*

och med dessa tre damer som sista bild i inlägget:-) så önskar jag er mina besökare en riktigt mysig kväll<3

hej då sålänge:)

ps. dom som har följt mig ett längre tag har ju sett en å annan utav dessa bilder tidigare...men som någon skrev..bloggläsare kommer och går, så en liten repris för vissa kanske inte gör något, då jag även fått nya besökare<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you