lördag 19 januari 2013

tredje och sista...

 ..tatueringen kommer detta att bli:-)
det började då jag var forna 17år ;-) och när jag var i den åldern så var jag absolut inte den jag är idag.. iallafall..det var då jag gjorde min första tatuering i form av en ros just här på skulderbladet/axeln och sen tröttna ju le`lla tönåringen på den ;-b och åkte till sture i tidaholm och bad honom att göra en tatuering över rosen..och då blev det denna svarta spindel/sol (som ni ser under denna skiss om ni tittar noga)??...ja, vad ska man kalla den... iallafall genom åren så har jag ju känt att den tatueringen har ju ingen mening för mig...den symboliserar ju ingenting... och jag känner ju det att de tatueringar jag har på min kropp ska betyda någonting för mig<3 
så ja...nu har jag och mattis (även han ska göra en till) hela dagen i dag varit i lidköping medans ängela hade kvalitetstid med mommo`å moffa`<3  vi var i tatueringsstudion och pratade och skissade nu idag och åt på restaurang i lidköping å hade mu`sigt!
detta som ni ser här på bilden är en kladdeskiss bara som visar storleken och formen på den och lite så.. men jag lovar att när detta underverk är klart så ska även ni få se den:-)

 de paret som har studion , kvinnan i parduon;) är bekant med mattis från barnsben.., hihi å det märkte vi på priset oxå som våra "gaddningar" kommer kosta...e ju klart att vi fick rabatt då vi känner henne ;-) ibland så har man det tokigt bra, hihi;-)
två...näe...EN muntergök ;-b  *hehe*

jag längtar nåt så ofantligt tills jag ska dit å sätta mig och vi sätter igång med den, men snaart är det dax som tur är :-) !

ha en fin kväll mina trogna besökare<3 

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar