söndag 31 mars 2013

min stund...

 det är så viktigt för dig...för att du ska finna ro, och må bra inombords...att må bra i både kropp och själ..<3
...att ta DIN stund...göra det DU älskar...det DU mår bra av inombords...<3 det är inte egoism...det är att lära sig att älska sig själv...och därmed....även andra...<3

-i denna värld vi lever i :-/ så är det så lätt att tappa...dig själv... så därför ännu viktigare att du tar dig tid att bara vara....du...om så bara en liten stund varje dag eller i veckan...jag kan lova dig!...att den goda energi som du får genom den...stunden/meditationen eller vad du vill kalla din stund... den ger dig mer kraft och livsglädje...när denna värld som vi har skapat påverkar oss negativt...dvs alla krav som ställs på oss osv,osv,osv :-/
min största önskan är att världen kommer att se annorlunda ut framöver...och att vi människor är i....denna stund...hela tiden...att få njuta av LIVET...hela tiden....det finns inga blockeringar ivägen...du lever bara i nuet...och känner denna tacksamhet...<3

för...har vi skapat denna värld som den ser ut idag :-/.......
då kan jag lova...att vi kan "återställa" den igen....<3

 





det var sååå vackert när solen som höll på att gå ner...lyste på mossan så fint där inne i skogen<3 så jag for av cykeln, gick in i skogen och la mig ner där på den mjuka mossan och riktigt kände hur jag blev uppfylld av ny energi och livsglädje<3
ni fattar inte..det var så vackert...ingen bild kan göra det rättvisa...och denna koltrasthane sjöng så fint däruppe från den solbelysta trädtoppen....förstår ni att jag bara njöt....och njöt...det kändes underbart<3 det är ta mig tusan LIVET...hundra gånger om!!!!!!! <3

varma kramar om er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar