tisdag 25 februari 2014

Blääää å Veeee :-(

Det var INGEN trevlig start på dagen denna fröken fick igår :-(

 ...för att jag fick tillbringa första halvan av dagen med att "köra buss"  (å för dom som inte förstår vad jag menar då...så hade jag antingen magsjukan eller matförgiftning) ??  jag "kasta opp" helt enkelt :-/ UUUUÄÄÄHHHBLÄHÄÄÄ :-(  
men dä va bara å gilla läget då..hink vid sängen och vätska i form av vatten å olika grejjor jag kunde pyssla med :-) VIPS..så hade jag helt plötsligt massa tid att göra det som jag annars inte känner jag har tid med, å DET var ju skönt :-)  
..å jag ville ju hålla mig på rummet så inte de 4 resterande i husklanen oxå blir smittade, om detta nu var magsjukan. men kom ju sen på att jag kan göra ett..munskydd :-) 
och detta gjorde jag av en av mina toppar! så vips så kunde jag komma ur min sovrumskarantän lite iallafalla ;-)  jag har räknat ut (om det nu var magsjukan?) att imorgon onsdag vid 1 på förmiddagen ungefär, så är jag inte smittsam längre ;-) så nu vet ni det, ni som ska träffa mig ;-b


 när det värsta var över och jag kände mig bättre iallafall :-) så kunde jag bara inte stå emot att sätta mig i fönstret och insupa den härliga friska luften.. med en aning av vår i, hörreni <3 whiiii <3 jag satt där och myste med filt om mig <3 riktigt mysigt <3

..och solen började sakta krypa neråt därborta <3 det var en riktigt mysig stund där i fönstret <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar