söndag 2 februari 2014

En liten lördagsgsmix ;-)


sparkåkning för full fräs :-) dä ä ju så härligt att åka spark tycker vi :-D
vår älskade lilla flicka i vinterland <3
ett av vinterns goda är ju också alla spår i snön från alla djur osv <3 då får man verkligen se hur vältrafikerad våran gård är när inte vi är ute :-)
å sen så har vi ju "husfolkets" spår också eklart ;-) efter att vi har lekt å busat i snön <3
 


<3

ängela med min gamla maria-docka i famn :-) denna docka som jag lekte med som liten <3 men nu är hon så pass illa tilltygad efter lång tid i fuktig gammal papplåda :-/, så hon har fått bli en utelek-docka.
å fågeltrafiken är som sig alltid bör här på kullen om vintrarna <3 nu har även björktrastarna kommit igen, å de ä enà kaxiga små pippisar dom ;-)  det är DERAS buffefat om dom fick bestämma i fågelvärlden ;-)
men björktrasten är än bra vacker ändå <3
som den lilla baletttjej som hon kanske kommer att bli?..så har snälla mormor å morfar införskaffat en balettklänning till ängela :-)  och söta små balettskor till :-)
behöver jag säga,. att detta nu bärs hela tiden av lilla damen ;-)
piruett ? :-)
å jag kan väl för annan del avlsluta detta inlägg med en av de mest vackra bilder jag någonsin har sett på mig själv ;-b
 
vad våra speglar här i huset måste ljuga bra *hihi*  för här kom ju verkligheten fram ;-)
 
nä nu ni!!! så ska jag å lillan ut å leka i kramsnön :-D en jättestor snögubbe kanske? :-D
 
hej då sålänge ni fina <3
 
ps.irriterar mig mycket på att jag endast kan förstora de två första bilderna i inlägget, och resten icke :-( !!!  kan det ha å göra med att jag köpt denna lilla nya dator, eller beror det på blogger? jag ska allt försöka se till att lösa detta!!!
 
men om ni vill se bilderna i större format så vet ni ju sen innan att ni bara klickar på bilden så får ni DÄR IALLAFALL se dom i större format!
 
detta ska fröken försöka lösa, för det är sannerligen en aning irriterande, speciellt för denna (i detta nu) arg PMS tant !
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar