fredag 21 februari 2014

Lite bu å lite bä... ;-)

bjuder jag på denna dag :-)
 titta.... :-) är det inte ett tidigt vårtecken jag ser??...små knoppar på clematisen utanför köksfönstret...är det inte ett litet vårtecken, va,va,va? ;-)  <3
 åh så va dä ju jag mä mina pinnar ni vet ;-b  men oj så skoj <3 här har jag skapat ett litet "träd" till fåglarna och formen blev fin oxå tycker jag
 vackra, vackra morgonhimmel... <3
 nog så vackert...eller hur <3


 jag håller på att färdigställa våran fotovägg :-)  glada minnen med våra nära å kära <3  riktigt skoj tycker jag, man stannar ofta till å kikar vid denna vägg :-)
jag fick denna fotovägg-ide när jag var på gränslösa gård nere i österlen hos lina <3
å nu är den snart klar :-)
 en liten del av en av tavlorna :-) som ni ser..en salig blandning och måånga kort :-)
 det sista plakatet som håller på å färdigställas  (här en liten del av det ;-)
 jag å lina :-D ser ni vem som är vem ? ;-b   
jag har glömt vad det kallas när man målar av varandra såhär..men vi sitter hela tiden och kollar på varandra, och lyfter aldrig pennan från pappret....kan bli riktig härliga teckningar, hihi
just på denna bild så satt vi och kollade på oss båda i spegeln och målade av oss, utan å lyfta pennan då OCH inte heller kolla på pappret då :-) som skrivet..det kan bli riktigt härliga bilder ;-)
 denna bild är den allra första bilden som jag och mattis tog på oss <3 här hade vi väl varit tillsammans i två veckor ungefär :-)  och nu har vi varit tillsammans i 6 år... å kärleken har bara blivit starkare å starkare..<3 min lilla mattis <3
ååå så givetvis är den här gamla klassikern med ;-D *skratt*  jag har visat den flera gånger härinne i bloggen...å den tåls att visas igen :-D  
min lilla göbbe<3 har visst öppnat en färgburk.....med..kan det vara...vit färg måntro ;-D  å just detta att han ser så bedrövad ut...ja...jag älskar denna bilden alltså *hihihihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar