onsdag 12 februari 2014

Fick mig ett sånt gott skratt...

...  :-D när jag å lillan var hos fia å felix <3

 när vi vart ner till fia å felix häromdagen å hälsa på, så blev dä bilkörning på hög nivå efter fikat :-)
felix har ju en sån där`n liten elbil som jag skulle älskat att köra med som barn, jag gillade bilar serrni :-) men nu fick jag se min dotter köra istället :-)

åhh vad skojjigt hon hade *hihi* , när hon fick sitta vid ratten å pedalen å sköta körningen så skratta hon så hon kikna nästan *hehe*
 å när fia sa att dom såg ut som barbie å ken när dom körde runt där tillsammans i den lilla bilen, då skratta ja gott :-D dom såg för härliga ut :-) 
 åå fooort gick dä mä *skratt* 
här ser ni tuffa killen bakom ratten med sin tjej brevid ;-D 
aa dom såg för härliga ut helt enkelt :-)
å myyycket gos blev dä såklart med hundarna <3 här har vi en tuggandes liten vilma <3 

snart så ska vi vara hundvakt igen åt dessa mysiga hunddamer i en hel vecka :-) ska bli så mysigt <3

det längtar jag till <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar