fredag 14 februari 2014

Mot ljusare tider nu...

...det märker ni oxå va? :-)

varje dag är ett steg närmare en av mina absoluta favoritårstider...VÅREN <3

idag var vi ute lite extra länge jag å lillan :-)

jag anar en liiiten vårkänning i luften iallafall <3


 eftermiddagssolen lyste så fint mot grannhuset över gärdet <3


 glad å lycklig tjej <3 :-)
 vi såg mossan nere på brunnslocket...den är så fin på nära håll också <3 
 och fortfarande så hittar jag något nästan varje gång jag är ute på mina promenader :-) å resten av klanen i huset har nu förstått ;-b att skogen nu även tar sig in i huset *hihi* så är det att leva mä denna fröken ;-b..det började med nåt litet arrangemang för en tid sen...å nu ser man "skogsatteraljer" överallt här hemma <3
jag tänkte på det igår senast, vilka rum jag INTE har något från naturen i??...jag kom väl fram till där att det är väl ängelas rum och hallarna  som inte är "utsatta" än ;-) 
men det är väl bara en tidsfråga...när jag är i farten *hihi* ;-)
så här har jag fixat till det på våran ytterdörr...kan verka enkelt kanske med plastblommor och lite pinnar..men jag gillar formen jag har fått till med pinnarna som nästan omsluter prydnadsblomman.

jag håller på och håller på jag :-) 

men jag tycker ju det är så skoj , detta är ju ännu en passion jag har funnit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar