lördag 17 maj 2014

Då va dä dax igen...

..för mig å lillan å hö`ppe åpp på hästryggen igen :-)

idag så åkte jag å lilldamen till lyrestad å umgicks med "maggan" å julia å lilla cornelia <3

en mycket fin dag <3

å vilket vår-sommar väder sen :-)

en "liten" bildskörd från dagen bjuder "tant" på här :-)

 pianot hemma hos julia är väldigt skoj <3


 djuren ansamlas vid "tants" fötter :-) <3
här vet dom att dom får garanterat kel å gos :-)
 fina,fina mikaroz <3

 när jag torkade bordet inför eftermiddagsfikat så stötte jag på lille göte på en av stolarna ;-)

 buuus i stallet :-)
 ängela å julia <3

 lilla madicken<3 som jag själv red som barn <3
du har nu gått å blivit en gammel gumma älskade lilla madick
men med denna fina frisyr som jag fixade till på dig, så ser du ut som en riktigt tuff gammal gumma *hihi* <3
hon är för söt lilla vän <3
 en överlycklig ängela som får rida igen :-) 
julia får rida med mor sin på stora smokey :-)
<3

ååå så fick "tant" höppe åpp på hästryggen igen :-) det är ALLTID lika underbart att sätta sig på hästryggen igen <3
våra flickor plockar blommor å mikaroz håller koll på läget ;-)
här ser ni en som njuuuter :-) 
det var första gången jag red med westernsadel å tyglar, men sådan stor skillnad mot "det vanliga" vart det inte ändå.
det kändes riktigt bra!
väl hemma sen på kvällen så stod jag en stund å skådade på våran fina bänk som vi fick idag av svärmor å svärfar <3
som ni vet så ääälskar ju jag de gamle tingen från förr, så jag är ju överlycklig över denna nytillkomna bänk :-)
som ni ser så har jag (än så länge) ställt en gammal mjölkkanna bredvid här,och det blev lite dekorativt ändå, Men känner jag mig själv rätt ;-) så kommer jag att hitte`på något mer kring denna bänk ;-b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar