fredag 30 maj 2014

Min första beställning...

...av naturarrangemang som jag igår färdigställde :-)

det är roligt när andra blir glada av det man gör <3




nu ikväll så vart min fina vän mikaela här och hämtade detta hjärta som jag har gjort av pinnar, mossa och murgröna :-)

imorgon är bröllopet då hennes vän gifter sig och på festen efteråt så kommer detta hjärta hänga i taket i mitten av rummet :-)

hoppas att även brudparet blir lika nöjda som mikaela blev :-)

men det trodde hon, då detta var det hon har önskat sig.

det är riktigt skojjigt å fixa och dona å prona med olika naturmaterial, ja...ni  "känner" ju mig vid det här laget nu ;-b

nu hoppas vi att det blir en fin dag för brudparet med nära å kära imorgon <3 OCH såklart oxå att di`blir nöjda med hjärtat som hänger i taket på festen efteråt ;-)

jag ÄLSKAR att hålla på med detta...precis som jag älskar att fotografera...mina passioner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar