fredag 9 maj 2014

Grötdille...

...har jag fått under många helger nu :-) 
havregrynsgröt med kardemumma i å sen lite sirap ringlat över...mmmmmums filliblåbban ska ni veta !

min fina lina kom upp till skaraborg på spontanbesök förra helgen å då hade vi en gröt å knäckemacka kväll :-)

men jag måste ju säga att havregrynsgröt ä ett jästrans bra "dille", dä ä inte bara smaskens, den är ju nyttig oxå...så...det är ett bra dille minsann å daa;-)

min fina,fina vän <3  den som känner mig utan..och innan.. <3 älskar dig mycket.

å titta här...dom är färdiga :-) mina ljuslyktor gjorda i porslinslera, som jag gjorde i linas verkstad ni vet..i skåne häromgången jag var därnere <3

nästa gång jag får träffa "min" lina och lille albinen är i juni då dom kommer upp igen :-) WHIIEEH <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar