lördag 9 februari 2019

Back to work...


...again👌😊...efter att ha vabbat en lĂ€ngre period nu..  och det var bra pĂ„ sĂ„ vis att jag oxĂ„ har fĂ„tt chans och tid att vĂ€nja mig vid nya förhĂ„llningssĂ€tt vad gĂ€ller situationen vi alla tre Ă€r i💚 jag har helt enkelt bara bestĂ€mt mig för att försöka att klara av att sköta mitt arbete trots situationen vi Ă€r i! det finns liksom inget alternativ! förlorar vi vĂ„ra jobb sĂ„ klarar man ju inte av att se till att hon har tak över huvudet. sĂ„ dĂ„Ă„Ă„ blir hon verkligen illa drabbad. och det Ă€r utan tvekan inget!! alternativ för oss!

sĂ„...ja...jag ska bara se till att klara av att sköta mitt jobb trots allting...! finns ju inget alternativđŸ’Ș!

sĂ„..nu i fredags sĂ„ va jag ute i natten pĂ„ vĂ€garna igenđŸ’Ș Ă„ det var faktiskt skönt att vara tillbaka😊 springa i trappor igen Ă„ Ă€ven miljöombyte och skingra tankarna..💚

sĂ„ ja..det kĂ€ndes faktiskt bra att vara tbax pĂ„ jobbet😊 Ă„ nu ska jag kĂ€mpa för att kunna sköta mitt jobb igen, samt att jag kĂ€mpar för Ă€ngelas rĂ€ttigheter i skolan. 

vem ger sig???...INTE jag iallafallđŸ’ȘđŸ’Ș💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar