söndag 3 februari 2019

Tänka sig.....

...att jag VISSTE att DUU och DUU👏😂👏så småningom skulle skriva "fina och trevliga" kommentarer till mig härinne då jag satte igång kommentarsfunktionen. Funderar på om jag faktiskt ska publicera dessa kommentarer😉 då det är sååå tydligt att ni två/Du INTE har förståelse överhuvudtaget om NPF-barn (genom att leva i den situationen) hehe..det märks! Dom som känner mig VEEEEET att jag älskar min dotter mest av allt på denna jord samt att när hon läser detta i framtiden så kommer hon ha en förståelse och vi kommer prata om det tillsammans. som om jag inte redan har tänkt på det...jisses...HALLLÅÅÅJ!!😇

tänk....vad bara en text kan avslöja sååå väl vem som står bakom "de där trevliga" orden😂😉😂

ni`(bakom de "trevliga kommentarerna") kan "kösse" er i aftonsånga` å så säger jag AMEN!! på dä😉



hehehe😉så ja.....som sagt...AMEN PÅ DÄ`N😉😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar