söndag 17 februari 2019

Snart klart...

...jajjemän😊nu börjar det närma sig slutändan med jobbet i pappas lägenhet👌 nu är lägenhet och förråd tömda å nästa steg är att städfirman ska in i lgnhtn👌 så nu börjar det hända grejjor serrni😍 ska inte sticka under stolen med att då vi inte har en vardag som alla andra så blir det ju en stor tung sten när "något extra" i vardagen kommer. (då man redan kämpar sig igenom en för många enkel sak som...vardagen) så ja...när vi är klara med lägenheten så blir det som att en sten faller från axlarna.
å när man är i farten med hittåplock...så hittar man minnen💖 min underbara lilla flicka när hon var liten snutta💖
hihihi jag minns den där panda-filten å bodyn💜 ååå ängela....min UNDERBARA dotter....du förstår inte hur fantastisk du verkligen är💖

hittade även bild på mig å bror min💚😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar